Historische wandeling over het landgoed De Gelder.

De Historische Vereniging Wijhe organiseert op zaterdag 25 juni 2022 een historische wandeling over het landgoed De Gelder.
Wat weet u van de geschiedenis van het kasteel of hoe de kanonnen daar zijn gekomen? Welke bijzondere bomen staan op het landgoed?
Als u meeloopt met de wandeling kan de gids van de Historische Vereniging u er meer van vertellen.

Geïnteresseerden zijn van harte welkom om mee te lopen. De wandeling start om 14.00 uur en duurt ca. 1,5 uur. De start is bij het gebouw van de Historische Vereniging Wijhe, Langstraat 52.

Deelname is gratis voor leden, niet-leden betalen € 2 per persoon en voor jongeren onder 16 jaar is dat € 1 per persoon.

Aanmelden via: historischeverenigingwijhe@gmail.com
Bellen mag ook: 06-219 71 542

Informatie bij:
Herman Logtenberg, coördinator rondleidingen van de Historische Vereniging Wijhe, tel. 06-219 71 542