Lidmaatschap

Heb je hart voor de geschiedenis van Wijhe? En wil je ons helpen met het uitzoeken en bewaren van die geschiedenis en verhalen van Wijhe en haar kernen Boerhaar, Elshof, Herxen en Marle en het delen daarvan met zoveel mogelijk inwoners en andere belangstellenden?

Word dan lid!
Dat kost je € 20 per jaar. Dat lidmaatschapsgeld van jou en van de overige leden stelt ons in staat om die geschiedenis te blijven uitzoeken en te bewaren.
Als lid ontvang je drie keer per jaar het verenigingsblad ‘Rondom de Toren’ en kun je gratis deelnemen aan de rondleidingen die worden georganiseerd.

Wil je daarnaast als lid actief meehelpen in bijvoorbeeld een werkgroep of als gastvrouw/-gastheer, kijk dan eens op de website waar je interesse naar uitgaat, kom een keer langs in ons gebouw aan Langstraat 52 of meld je aan via historischeverenigingwijhe@gmail.com
Heb je vragen of wil je graag meer informatie, mail ons dan op bovenstaand e-mailadres.

We verwelkomen je graag als lid, voor een kijkje in onze winkel of in ons gebouw, waar altijd een permanente en een tijdelijke expositie te bekijken is.

Spreken we elkaar?

Informatie en contact
Adres en contactinformatie
Langstraat 52