Contributie

De jaarlijkse contributie bedraagt € 20,–. Hiervoor ontvangt u drie keer per jaar het blad “Rondom de Toren”, heeft u vrije toegang tot het museum en u kunt deelnemen aan de activiteiten die worden georganiseerd.
Bij het decembernummer wordt in de regel een brief gestuurd met informatie over de jaarlijkse contributie.

Algemene ledenvergadering

Ieder jaar wordt omstreeks de maand mei de algemene ledenvergadering gehouden.

ANBI

Het is nuttig voor U om te weten dat onze vereniging een zogenaamde ANBI-instelling is. ANBI staat voor ‘Algemeen Nut Beogende Instelling’. Dat betekent dat giften aan de Historische Vereniging Wijhe aftrekbaar zijn voor de inkomstenbelasting en dat de vereniging over ontvangen giften en/of erfenissen geen resp. schenkings- of successierecht verschuldigd is.

Bent u geïnteresseerd in meer informatie over de vereniging, het museum of in de wisselende exposities, dan kunt u uw e-mailadres sturen naar historischeverenigingwijhe@gmail.com. Wij zullen u dan informeren over actuele zaken.