Koningsdag 2023

Natuurlijk staan we ook met een kraam op de Koningsmarkt.

De winkelchef zorgt voor leuke aanbiedingen en koopjes. Kom vooral een kijkje nemen. Er zit ongetwijfeld iets voor je bij.
Neem een kijkje op de winkelpagina van de Historische Vereniging Wijhe

Altijd prijs bij de Koninklijke Grabbelton

Koningsdag 2023

Word lid op Koningsdag

En we zijn altijd op zoek naar nieuwe leden om onze vereniging te versterken. Word je lid op Koningsdag, dan betaal je daarvoor 10 euro voor de rest van het jaar 2023, krijg je meteen het aprilnummer van Rondom de Toren mee én ontvang je een mooie print van Havezate Krijtenberg, ingelijst en al. Vanaf 2024 betaal je dan het normale lidmaatschapsbedrag.

Deze actie loopt van Koningsdag 27 april 2023 tot en met 30 juni 2023. Gedurende diezelfde actieperiode koop je een losse print voor 5 euro.

Wil je een leuke ‘koninklijke’ kiek maken op Koningsdag, met je eigen telefoon, dan hebben wij een mooie achtergrond voor je, naast onze kraam aan Langstraat 52. Laat je verrassen en kom bij ons aan!

Volg ons op de website, op de Facebookpagina’s en/of op Instagram. Dan blijf je (altijd) op de hoogte van al ons nieuws.

Op Koningsdag openen we de nieuwe expositie ‘Grondtonen’.

Een thema dat aansluit op de IJsselbiënnale van dit jaar. Deze nieuwe expositie toont werk van twee Wijhese kunstenaars, waarin aarde-bodem-grond de hoofdrol spelen.

Meta Leefkens, de internationaal bekende strokunstenares, exposeert met vrij werk. Van oorsprong is werken met stro een traditionele volkskunst, waaraan Meta Leefkens haar eigen invulling heeft gegeven.

Peter Roelofs toont met zijn macro- en abstracte fotografie dat er nog een wereld aan prachtige beelden te ontdekken is, als we het maar willen zien.

De expositie ‘Grondtonen’ is bij ons te zien in de zomermaanden.

Tot ziens op Koningsdag!

Een greep uit ons assortiment