Filseteert met de 30e Diekdaegen!

De Diekdaegen worden dit jaar voor de 30e keer gevierd.

Wat ooit begon als een bescheiden initiatief om de Wijhese kermis in stand te houden, is in de loop van de jaren uitgegroeid tot een mooi feest met talloze activiteiten, met voor elk wat wils. Hulde!

De Historische Vereniging Wijhe feliciteert de organisatoren met deze mijlpaal en wenst hen alle succes toe met deze jubileumeditie. Dat er nog maar vele mogen volgen!

De HaVéWé wenst oe völle plezier !

Aanbieding tijdens de Diekmarkt

Wij staan met twee kramen op de Diekmarkt.

Onze winkelchef zorgt weer voor leuke aanbiedingen en we halen wat van ’t olde blikken spul voor de dag uit de collectie-opslag om er een tweede kraam mee te vullen. Kom kijken.

Expositie "Grondtonen"

Binnen kun je de expositie Grondtonen nog bezoeken en er draait een doorlopende fotovoorstelling. En, we zijn altijd in voor een goed gesprek en de verhalen van en over vrogger, al dan niet in dialect.

Doe een gok voor 1 euro

Doe een gok voor 1 euro.

Door tijdens de diekdaegen een gokje te wagen naar het gewicht van een panne met eerpels steun je onze vereniging. Je doet mee voor 1 euro per gok. Voor de winnaar is er een aardig prijsje beschikbaar.

Word nu lid

Steun onze vereniging met een lidmaatschap!

Meld je aan als lid en je bent de rest van 2023 lid* voor 5 euro. Je krijgt dan meteen het augustusnummer van Rondom de Toren mee en ontvangt in december het nieuwe nummer van het verenigingsblad.
E-mail: historischeverenigingwijhe@gmail.com

* Jouw lidmaatschap wordt na 1 januari 2024 automatisch verlengd.

* Deze Diekdaegendeal geldt vanaf de Diekdaegen 2023 tot en met 31 december 2023