Open dag familiegeschiedenis in Wijhe 14 september

Zaterdag 14 september start de Historische Vereniging Wijhe met een nieuwe serie open dagen genealogie. Op deze dag kunt u meer te weten komen over uw familie-onderzoek. Van 10.30 tot 16.00 uur bent u welkom in het Wijhes Museum aan de Kerkstraat 34. De toegang is gratis en u hoeft geen lid te zijn. Ook is ervaring met stamboomonderzoek niet nodig.

De vrijwilligers helpen u graag uw openstaande vragen te beantwoorden. Met behulp van de beschikbare bronnen als oude foto’s, krantenknipsels, kadastergegevens, belastingregisters of begraafregisters weten zij u van verrassende informatie te voorzien. Het is goed een USB-stick mee te nemen. En misschien kunt u de vereniging helpen. Heeft u oude foto’s, documenten, akten, trouwboekjes, bidprentjes die gescand mogen worden? U doet de vereniging en andere onderzoekers er een groot plezier mee.

De open dagen genealogie zijn elke tweede zaterdag van de maand, van september tot en met april. De eerstvolgende open dag is zaterdag 12 oktober.