Persbericht – Spaaractie Albert Heijn

UPDATE: Zie hier het interview met Anne Marijke Lindeijer van de Historische Vereniging Wijhe met RTV Oost.

Albert Heijn Boomgaard Wijhe start maandag 9 september een geweldige nieuwe spaaractie. Klanten kunnen tot en met zondag 3 november plaatjes sparen van de historie van Wijhe. In de actieperiode zijn er maar liefst 216 stickerplaatjes beschikbaar voor iedereen die graag het verzamelalbum vol wil sparen.

Het album is mede tot stand gekomen door de unieke samenwerking met de Historische Vereniging Wijhe en bestaat uit 64 pagina’s vol verhalen, foto’s en weetjes over straten, buurtschappen, verenigingen en nog veel meer.

Er zullen enveloppen met flyers worden verspreid door Wijhe. Bij inlevering van de flyer of bij aankoop van 20 euro boodschappen kan iedereen vanaf maandag 9 september zijn album ophalen in de supermarkt. Bij elke 10 euro aan boodschappen krijgt u een pakje stickers. De eerste week ontvangt u zelfs dubbele stickers. Heeft u een gouden sticker in het pakje? Meldt u zich bij de servicebalie voor een verrassing. Binnenkort dus sparen voor de historische plaatjes van Wijhe.

Houd ons in de gaten en mis het niet!