Vernieuwing museum

Onder grote belangstelling heeft de Historische Vereniging Wijhe op vrijdag 2 september 2016 haar museum heropend. Wethouder Anton Bosch onthulde de nieuwe naam: Wijhes Museum.

Deze naam werd het meest passend gevonden in de stap naar de modernisering, die de vereniging nastreeft.
Vervolgens opende wethouder Anton Bosch de deur van de nieuwe ingang naar de expositieruimtes. De genodigden waren zeer lovend over de opstelling van de archeologische vondsten, die in en rondom Wijhe gevonden zijn en de eerste wisselende expositie met oude schoolfoto’s. Onder het genot van een hapje en drankje werden de nieuwe ruimtes en de collecties met veel interesse bekeken.

Wanneer u dit alles ook wilt bezichtigen kan dat op de reguliere openingstijden en op afspraak. Openingstijden en contactinformatie over onze vereniging vindt u hier op deze website. Informatie over het Wijhes Museum vindt u hier op deze website.